.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت 7 ستاد مردمی از موسوی در گلستان

هفت ستاد مستقل مردمی حمایت از "میرحسین موسوی" نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهری در گلستان دائر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ستادهای مرکزی، ستاد 88، سازمان نسیم، صف یاران، ستاد اتحادیه انجمن های اسلامی و ائتلاف های مردمی از جمله ستادهایی هستند که در حمایت از موسوی در این استان دائر شد.

همچنین چندی پیش نیز ستادی به نام "سلام مهر" با هدف مشارکت و حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان راه اندازی شد.

این ستاد با مبانی فکری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره در حمایت از موسوی و زیرنظر ستاد مرکزی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، تشکیل ستادهای انتخاباتی، برگزاری نشست های تبلیغی، سخنرانی، حضور اعضا و سرکردگان جناحها و احزاب مختلف در استان، موجی از نشاط و شور تبلیغاتی را در گلستان دامن زده است.

اکنون برخی نامزدهای تبلیغاتی در این استان دفتر و ستاد تبلیغاتی دائر کرده اند و این روزها در تمامی محافل و بین گروهها و اقشار مختلف مانند دانشجویان، کسبه، کارگر و ... صحبت از رویداد بزرگ انتخابات است و رسانه های استان نیز با نقد، تحلیل و پوشش های خبری در ایجاد شور تبلیغاتی نقش دارند.

از بین نامزدهای مطرح انتخابات تاکنون میرحسین موسوی و کروبی به گلستان سفر تبلیغی داشته و با اقشار، گروهها و جناحهای مختلف دیدار و گفتگو کردند و دیدگاهها و نظرات خود را برای اداره کشور و دولت آینده مطرح کرده اند.

در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مجموع جمعیت استان یک میلیون و 59 هزار و 769 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و یکهزار و 208 شعبه اخذ رای، آرای مردم استان را در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان جمع آوری می کنند که از این تعداد شعبه های اخذ رای، 749 شعبه روستایی، 459 شعبه شهری است و در مجموع 917 شعبه ثابت و 301 شعبه اخذ رای سیار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.